Aby zamówić towar w sklepie należy:
- dodać wybrane produkty do koszyka,
- kliknąć na "Koszyk" w prawym górnym rogu,
- wybrać "Zamów", zalogować się lub zarejestrować aby przejść do wyboru sposobu dostawy i płatności,
- w przypadku problemów ze złożeniem zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny: (+48) 71 75 75 229.
Dostępne formy dostawy (odbioru) zamówień:
- kurier - DPD (dawny Masterlink) (orientacyjna dostawa w ciągu 24-48h),
- Poczta Polska (orientacyjna dostawa w ciągu 1-5 dni roboczych),
- odbiór osobisty,
- inne - wg indywidualnych ustaleń z Klientem.
Dostępne formy płatności:
- przelew bankowy,
- gotówka osobiście.
Uwaga! Koszt przesyłki naliczany jest automatycznie na podstawie wartości zamówienia i podawany w momencie wyboru formy dostawy.
Na wszystkie zamówienia można otrzymać fakturę VAT. W tym celu należy podać nr NIP oraz nazwę firmy podczas składania zamówienia.
Realizacja zamówień (harmonogram)
Zamówienia z dostawą "Poczta Polska" złożone i opłacone do godziny 15:00 realizujemy w ten sam dzień.
Zamówienia z dostawą "DPD" złożone i opłacone do godziny 13:00 realizujemy w ten sam dzień.
Odbiór osobisty możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 10 - 18 po wcześniejszym ustaleniu terminu.
Statusy zamówień
Na każdym etapie zamówienia informujemy o stanie jego realizacji za pomocą poczty elektronicznej.
Statusy używane w naszym sklepie:
- przyjęte, oczekuje na przelew - towar jest dostępny, zamówienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu zapłaty,
- przyjęte do realizacji (zapłacone) - zamówienie zostało opłacone i zostanie wysłane zgodnie z harmonogramem wysyłek,
- zamówienie oczekuje na dostawę - zamówienie zostało przyjęte, ale realizacja nastąpi dopiero po otrzymaniu dostawy towaru,
- wysłane - zamówienie zostało wysłane na adres wskazany w trakcie składania zamówienia.
Zapraszamy do zakupów