Jak kupować?

Aby zamówić towar w sklepie należy:

  • dodać wybrane produkty do koszyka,
  • kliknąć na "Koszyk" w prawym górnym rogu,
  • wybrać "Zamów", zalogować się lub zarejestrować aby przejść do wyboru sposobu dostawy i płatności,
  • w przypadku problemów ze złożeniem zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny: (+48) 71 75 75 229.

Dostępne formy dostawy (odbioru) zamówień:

  • kurier - DPD (dawny Masterlink) (orientacyjna dostawa w ciągu 24-48h),
  • Poczta Polska (orientacyjna dostawa w ciągu 1-5 dni roboczych),
  • odbiór osobisty,
  • inne - wg indywidualnych ustaleń z Klientem.

Dostępne formy płatności:

  • przelew bankowy,
  • gotówka osobiście.
Uwaga! Koszt przesyłki naliczany jest automatycznie na podstawie wartości zamówienia i podawany w momencie wyboru formy dostawy.

Na wszystkie zamówienia można otrzymać fakturę VAT. W tym celu należy podać nr NIP oraz nazwę firmy podczas składania zamówienia.

Realizacja zamówień (harmonogram)

Zamówienia z dostawą "Poczta Polska" złożone i opłacone do godziny 15:00 realizujemy w ten sam dzień.
Zamówienia z dostawą "DPD" złożone i opłacone do godziny 13:00 realizujemy w ten sam dzień.
Odbiór osobisty możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 10 - 18 po wcześniejszym ustaleniu terminu.

Statusy zamówień

Na każdym etapie zamówienia informujemy o stanie jego realizacji za pomocą poczty elektronicznej.
Statusy używane w naszym sklepie:
  • przyjęte, oczekuje na przelew - towar jest dostępny, zamówienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu zapłaty,
  • przyjęte do realizacji (zapłacone) - zamówienie zostało opłacone i zostanie wysłane zgodnie z harmonogramem wysyłek,
  • zamówienie oczekuje na dostawę - zamówienie zostało przyjęte, ale realizacja nastąpi dopiero po otrzymaniu dostawy towaru,
  • wysłane - zamówienie zostało wysłane na adres wskazany w trakcie składania zamówienia.
Zapraszamy do zakupów