I. Warunki ogólne
Serwis internetowy "vmobile.pl" jest obsługiwany przez firmę V mobile - Technologie Teleinformatyczne z siedzibą przy ul. Antonia Vivaldiego 8/25, 52-129 Wrocław, NIP: 795-222-44-08, Regon 651539858,
działającą na podstawie wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej nr 159777 wydanego przez Prezydenta Miasta Wrocław.
Dane kontaktowe: email: sklep@vmobile.pl, Tel. (+48) 71 75 75 229.
Słowniczek:
Sklep - sklep internetowy działający pod adresem http://www.vmobile.pl, prezentujący produkty znajdujące się w jego ofercie za pośrednictwem Internetu;
Koszyk - element sklepu Internetowego vmobile.pl, za pomocą którego Klient precyzuje szczegóły zamówienia takie jak: ilość produktów, sposób dostawy, sposób płatnści, itp;
Wszystkie nazwy i znaki towarowe użyte w serwsie są znakami zastrzeżonymi dla ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celu identyfikacji produktów.
Dane osobowe użytkownika serwisu vmobile.pl będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji umowy sprzedaży, w szczególności skutecznego potwierdzenia otrzymania i przyjęcia zamówienia do realizacji oraz dostawy towaru pod wskazany przez kupującego adres zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 roku (tekst jednolity: Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926).
Obsługa sklepu vmobile.pl dokłada wszelkich starań aby informacje prezentowane w serwisie były zgodne ze stanem faktycznym jednakże oferta prezentowana w serwisie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 kwitnia 2025r. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie vmobile.pl. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
W sprawach nieujętych niniejszym regulaminem obowiązują odpowiednio: indywidywidualne ustalenia pomiędzy stronami, przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".
II. Zamówienia - zawarcie umowy
Sklep internetowy vmobile.pl umożliwia automatyczne składanie zamówień na prezentowane towary i usługi dla firm (osób prowadzących działalność gospodarczą).
Po złożeniu zamówienia sklep automatycznie wysyła "potwierdzenie złożenia zamówienia" na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia.
Ceny widniejące na stronie internetowej sklepu vmobile.pl jak również opisy produktów stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Charakter wiążący - na potrzeby zawarcia konkretnej umowy - zyskują one dopiero z chwilą przyjęcia do realizacji zamówienia przez sklep. Przyjęcie zamówienia do realizacji przez sklep jest wysyłane na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia.
III. Gwarancja i reklamacje
Produkty sprzedawane w sklepie internetowym są nowe i objęte gwarancją producenta lub importera.
Sklep zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
Czas trwania gwarancji jest uzależniony od rodzaju sprzętu oraz producenta:
- 24 (dwadzieścia cztery) miesiące na telefony komórkowe
- 12 (dwanaście) miesięcy na akcesoria inne niż zużywające się części i akcesoria, wyszczególnione poniżej:
- 3 (trzy) miesięcy na następujące zużywające się części i akcesoria: baterie, ładowarki, podstawki do telefonu, zestawy słuchawkowe, kable i obudowy;
W przypadku wykrycia wad oraz wszelkich wątpliwości związanych z zakupionym towarem prosimy o zgłoszenie tego faktu e-mailem na adres: sklep@vmobile.pl podając w temacie numer zamówienia.
W przypadku przesyłania reklamowanego towaru drogą pocztową prosimy o wypełnienie i załączenie
Protokołu Reklamacji i przesłanie listem poleconym wraz z reklamowanym towarem na adres sklepu.
Uwaga! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do konsumenta o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sklep rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
IV. Dane gromadzone przez sklep
Administrator Danych: Administratorem danych podawanych przy danych podanych przez Użytkownika jest firma v mobile - Technologie Teleinformatyczne Witold Rodzeń ul. Antonia Vivaldiego 8/25, 52-129 Wrocław. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Vivaldiego 8/25, 52-129 Wrocław lub drogą e-mailową pod adresem: sklep@vmobile.pl.
Przekazywanie danych: Dla celów realizacji zamówienia dane podawane przy składaniu zamówienia są przekazywane firmie kurierskiej DPD lub Poczcie Polskiej. Administrator dodatkowo, na podany adres email, przesyła informacje handlowe (obejmujących informacje o produktach i usługach Administratora) po zgłoszeniu chęci otrzymywania newslettera.
Prawa Klienta: W związku z przetwarzaniem danych przysługuje Klientowi również prawo do: żądania od Administratora dostępu, sprostowania lub usunięcia danych. W celu realizacji powyższych żądań prosimy o kontakt email pod adresem: sklep@vmobile.pl
V. Adres do wysyłek zwrotów i reklamacji
v mobile - Technologie Teleinformatyczne
Witold Rodzeń
ul. A. Vivaldiego 8/25
52-129 Wrocław
Życzymy udanych zakupów